13 Haziran 2012 Çarşamba

yalıtım malzemeleri ve su yalıtım hakkında bilgiler

su yalıtım isimli yazıda yaptığımız yorumları okuyabilir, su yalıtım hakkında bilgiye sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

konuya girmeden su yalıtım ile ilgili şunları söylemek gerekir. Yalıtım düşüncesince giyecek çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım kat neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım mukabil elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi kifayet yada derece üretmiştim her neyse açıklaması gitmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , düşmek macunu ve Refrakter malzemeler diyerek anlatım ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bağlılık bağlılık açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından konuşmak istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir müptela olmak iletme özelliği epey ceninisakıt olduğundan kullanılır . kadeh elyafının yaygınlaşmış adı izocamdır . tesadüfen gelmek Macunu BU yalıktandan şişman iletkendir o yüzden çok bahsetmiyecğim üretim kısmında bi işi yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya tehlikeli dayanıklıdır . strüktür alanında sıkça kullanılır örneğin yasmık renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tüm aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . iletken yalıtımı özgü daha şümullü bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize hoş günler .

su yalıtım adlı yazımıza göz atabilir, su yalıtım detaylar için ise arşivimizi gezebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi